måndag, mars 03, 2008

Födelsedag!




Så har jag då fyllt 40! Inte firande med klackarna i taket som jag tänkt, utan mer pö om pö... I familjen har vi varvat varandra med influensa så firandet har blivit utspritt med besök av några i taget av våra vänner under en längre tid. Men det var inte så dumt! Aldrig har väl ett födelsedagsfirande räckt i en månad! Och vad fina saker jag fått! Tack alla goa vänner som vet vad jag blir glad av! Jag tänkte lägga upp lite bilder och då detta skall vara en inredningsblogg blir det bara gåvorna med tema inredning ni får se.
Först ut är två gåvor från min mamma. Den första bilden visar en duk som egentligen är ett sängöverkast (La Redout). Mamma har i alla år använt udda saker som dukar och alltid lyckats så bra! Hon är verkligen en inspirationskälla, mamma!
Den andra gåvan är en komplett Ostindia kaffeservis! Den är ärvd och jag minns min uppväxt då den alltid dukades fram när vi hade gäster. Jag är så glad över den!
Tack mamma!

1 kommentar:

Jo sa...

Åhå, grattis i efterskott! :) "Duken" ser jättefin ut! Eftersom jag är påjakt efter ett snyggt vitt överkast ska jag nog titta in till LaRedoute och kika på det där! :)
Ha det gott!