måndag, september 29, 2008

Min första julklapp!

Idag kom Julboken från Jeanne d´Arc Living!
Jag beställde den förra veckan från Country By Mail och idag kom den i brevlådan, ordentligt inslagen och med låg ett gulligt franskt vykort!
Har bara hunnit snabbläddra, väntar med att läsa den ordentligt tills killarna har lagt sig ikväll! Men vilka bilder jag hann se! Boken är tämligen tjock och full med de vackraste bilder!
Jag är egentligen inte fullt så romanstisk av mig, men jag är förtrollad!!
Och vad många fina julidéer man får!
Tack snälla Mamma för Julklappen i förskott!!
Kramar från en mycket glad Titti

5 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Ja, den är verkligen sagolik, mycket bra bok! kram

Gårdsromantik sa...

Den verkar verkligen vara en sån där bok som man kan läsa om och om igen!

Kram Maud

timelesshome annika sa...

Vad kul att du hittat min blogg! Visst är Jeanne dÁrk Living julboken fin. Jag har inte den stilen i mitt hem men bilderna är underbara. Tack för alla boktips.Jag kommer och hälsar på snart igen
kram Annika
Keep blogging

Mjuka sa...

Den står också på min önskelista
kramar M

Anonym sa...

What a lovely blog you have! i am glad we are able to read and see womens homes from all over! We are all the same- we love beauty!

Mary