torsdag, augusti 28, 2008

Mera tapeter...


Jag älskar tapeter!!! Jag har inget egentligt behov av att tapetsera med dem, jag gillar min ljusa/vita inredningsstil hemma, men jag älskar att titta på tapeter! Bläddra i tapetkataloger och föreställa mig hur ett rum skulle se ut med den tapeten ,eller förfasa mig över kulörval och släppa fram min romantiska sida och tråna över söta rosentapeter! Just nu är tapeter med gamla bokmotiv favoriten, som ni kunde läsa om här!
Lite tjatig kanske, men nu har jag hittat en tapet till i samma stil! Denna hittade jag på Måleributiken Alvik! Den ligger i Stockholm nära där jag bor, men man kan handla från dem via internet också! De har en väldigt stor och fin databas med tapeter som är rolig att titta runt i!
Denna tapet kostar 640 kr/rullen.
Ha det gott! Kram Titti

1 kommentar:

Marie Söderberg sa...

sååååå snyggt !!! vill ha...!!! fast vet inte vart..hihi..