fredag, april 18, 2008

Två tusen besök!!

Två tusen besök!! Jag kan knappt tro att det är sant! På mindre än två månader! Min blogg startades den 25/2-08 och jag skaffade inte räknaren på en gång heller! Tack alla goa vänner för era fantastiskt gulliga kommentarer och mejls och alla ni som återkommer hit flera gånger för att titta om jag lagt upp något nytt!
Jag känner mig enormt peppad att ta mig lite i kragen och faktiskt börja ta fler interiörbilder och visa upp fler före-efterbilder! (Det är åtminstone det som jag tycker mest om att titta på när jag hälsar på era fina bloggar!)

Som en del av er vet har jag haft en del kameraproblem som gör att jag dragit mig för att fota, då bildernas kvalitet inte kunnat leva upp till mina krav. Nu har jag bestämt mig för att sänka kraven och fota och ha kul istället! (Jag är ändå inte så duktig på att ta bilder, så bättre bildkvalitet kanske inte är så viktigt iallafall! HaHa!









Först ut är ett lite mindre lyckat projekt i form av en dörrprydnad jag hittade på en loppis för några veckor sedan! Först målade jag den helvit med fönsterfärg, men det var svårt att se vad det föreställde så innan färgen hann torka gned jag delvis bort färgen från "bladen". Mycket bättre enligt min mening, även om jag tror att lite "patina" skulle göra det hela ännu bättre.


Just nu är den kanske lite väl kritvit och blank och har kanske inte den ultimata placeringen på dörren (den hänger där det råkade finnas en krok, hihihi), MEN jag skulle ju sänka kraven och fota mer så här är nu bilderna iallafall - rätt upp och ned. Kanske jag inte ska ha den på dörren alls? Den kanske gör sig bättre inomus? Bakom en dörr? ;) *fniss*


Jag tar jättegärna emot åsikter och tankar från er om allt vad jag gör och visar!




Ha en riktigt skön helg nu! Kram Titti



4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Titti, självklart får du länka till mig, och jag länkar gärna tillbaka till dig!

Vårt 70tals-monster kommer att sakta sakta förvandlas till ett beboligt hem med mindre murr och mer ljus!!!

Tack för besöket och söt hälsning på min blogg!

Kram Helena /Franska Liljan

Jo sa...

Hejdu! Klart du har många besökare! :) Du har ju en jättemysig blogg! Ha en riktigt bra helg! Kram! :)

Helene på Rörvik sa...

Grattis till alla besökare, det är klart att du har många besökare din blogg är så mysig!
Ha en underbar helg!
Kram helene

Sofia sa...

Kul med så många besökare. Jag var själv nyfiken på hur många som egentligen kollade på min blogg så jag satte in en häromdagen. Kan vara lite spännande att se.
Ja, semestrarna på Gotland har varit helt suveräna. Det känns nästan som om man är utomlands när man badar vid Tofta eller promenerar inne i Visby. Speciellt om det är fint väder.
Kram kram.