måndag, april 07, 2008

Tjuvkik!



Tänkte visa alla nyfikna hur det går med stolen! Den är målad med "häftgrund", vilket är samma sak som V-slip, men en annan tillverkare...



Hade tänkt dra ett varv till med penseln, men funderar på att sluta nu och låta den bli lite Chabby-chic! Vad tycker ni? Helvit eller lite nött?

Tyget på stolen kommer bytas ut också. Det får ni se nästa gång!

Bilderna är tagna med min nya mobiltelefon, som jag inte riktigt lärt mig än (när slutade de göra dem intuitiva och användarvänliga??!) så ni får ha överseende med bildernas (och fotografens!) eventuella bristande kvalitet!

Ha en bra kväll!

/Kram Titti

3 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Hej!

Vilken vacker stol!
Jag röstar på att behålla den som den är - lite nött.
Du kan ju alltid måla den sedan om du vill.'

Vad är v-slip. Målar man med den direkt utan att slipa?

Kram Maud

Helene på Rörvik sa...

Hello Titti!
Tack, du är så snäll!
Tycker att din stol blev så fin vit, jag hade nog också behållt den som den är nu.
Många kramar!
Helene

Anonym sa...

Vad vit färg förändrar!! Jättefint! Röstar för nött! :)