söndag, februari 07, 2010

Ja må jag leva!

Foto; Min dotter Therese (copyright)

Så har ett år gått och jag har hunnit fylla år igen! Tänk vad tiden går!

Hade en mysig födelsedag här hemma i går med bara familjen.
Dagen vigdes åt god mat, Wii Sports + Guitar Hero (härligt när alla mellan 6-42 år uppskattar och kan spela samma spel tillsammans på wii!) och melodifestival!

Nu ska jag njuta av mys med barnen som just kommit in från skridskoåkning nere vid vår brygga. Idag testade de att spela med innebandyklubbor och boll på isen, mycket uppskattat tydligen! Men vi får nog köpa hjälmar med galler efter detta ;)

Ha en mysig vecka!

4 kommentarer:

Annika sa...

Hippp Hippp Hurra!!! en da i ätterskôtt..... ser ju att du hade en underbar födelsedag.... kul med en gemensam aktivitet...:) ha det så gôtt nu i veckan... Kram Annika

Anonym sa...

Här kommer en stor grattiskram från mej.
Fia W (Kråkmamman)

Sofia sa...

Vilken fin bild Therese har tagit! Jättefin verkligen! Grattis grattis än en gång. Kram.

Ullis/Leva på landet sa...

Stort grattis i efterskott! har inte befunnit mig i bloggvärlden på hela veckan. Låter som ni hade en skön dag i söndags.

Ha en riktigt bra helg!
Kram Ullis