lördag, februari 21, 2009

På plats!!

Nu har skåpet kommit, monterats ihop och jag har börjat ställa in saker i det! Bilden blir lite konstigt tagen, men det står fullt med saker runt skåpet som jag inte ville skulle komma med på bild, tex det gamla skåpet som numera är i delar inför flytten till övervåningen!

De ringde och sa att nu hade skåpet kommit till lastbilsdepån i kommunen men jag skulle få vänta en vecka innan de kunde köra ut det! Tror ni jag kunde vänta?? Tur man har en stor bil;)

Såå glad är jag över det!!
Skåpet var verkligen rejält byggt och jag är verkligen supernöjd, men som alltid har man ju lite idéer om vad man kan göra för att förbättra saker. Varför är man alltid sån? Roligt är det iallafall :D
Lite belysning vore trevligt och något extra hyllplan kanske. Bakstycket är i slät mdf, borde man ju kanske kunna byta till pärlspontsmdf om andan faller på?
Sambon har gett tummen upp till skåpet med och tycker att det blev luftigare i matsalen med det nya och han har t.o.m kommit med ett jättebra förslag med hur jag kan lösa hur jag ska få dit lådor i skåpet...

Men allt sådant får vänta för nu håller jag som bäst på med att göra en uppfräschning i Olivers rum! Det får ni ser mer av en annan gång!

Kram

Titti

2 kommentarer:

Sofia sa...

Supersnyggt gumman! :)
Stor kram.

A home far away sa...

Oj ett helt underbart skåp!!

Kram Gunilla i Singapore