fredag, oktober 10, 2008

Lyckträffar!



Idag fick jag ett sådant fint paket med posten! Min vinst från Flitiga Fredrikas utlottning! Lavendelbrevet från Jeanne d´Arc och ljuslyktorna från House Doktor hamnade i tallrikshyllan i köket direkt! Jag ska flytta runt lite grann och pynta lite bättre med allt på hyllan, men visst blev det ett lyft med så fina saker bland tallrikarna! Tack snälla Fredrika, jag blev verkligen jätteglad, jag som nästan aldrig vinner någonting, tänk att vinna något så fint! :D



Jag kom hem igår från Dalarna där jag varit hos mina föräldrar. Det blev några fynd från loppisar och en hel del fynd kom med från mina föräldrar som rensat ut lite bland en del av sina saker. Dem ska jag visa en annan dag! Men visst är det roligast när man fyndar saker som har en historia i familjen? :D


Bild lånad från Lantliv

I Dalarna passade jag på att personligen lämna över vinsten från min utlottning till Ullis som har bloggen Leva på landet! Det var jättekul att träffas och en trevlig personlig guidning av Leksand fick jag också, där vi bland annat kikade in i butiken Lantliv och en urmysig blomsteraffär med mycket annat vackert som heter Blomsterflärd. Mycket inredningsprat blev det också, så jag kom allldeles av mig att välja ut något fint att köpa! (Och här syftar jag mest på mitt eget babbel, Ullis ;) )
Tack Ullis för en jättetrevlig pratstund och guidning! Jag gör gärna om det vid tillfälle!



Nu ska jag iväg och hämta barnen på förskolan!

Ha en skön helg!!

Kram Titti

17 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Grattis till din fina vinst. Så kul att du också fick vinna en tävling. Det var ju så kul att träffas. Jag ska prata mindre nästa gång så kan du kanske handla, *s*.

Hoppas att din helg blir bra!
Kram Ullis

IKT i min vardag sa...

Vilken fin vinst, vad roligt! Det passar perfekt där i tallrikshyllan.

Kram :-)

Ullis/Leva på landet sa...

Det var ett utmärkt förslag týcker jag.

Kram Ullis

Anonym sa...

hej!
Jag gör mitt första besök här , men knappast den sista;)
Jättetrevlig blogg och ett fint hem ni /du har.
Ha en trevlig helg!
Hälsn K

Levindas Värld sa...

Va roligt att få träffa en bloggvän :)

Jasså du har också köpt en sån där Lavendel på Dollarstore, de var riktigt fina :)

Men jag ska nog som sagt var köpa mig en till så jag har 2 st...hihi!

Ha nu en riktigt skön lördag!

Viola sa...

Hejsan Titti, vill lämna en hälsning och säga att du har en så härlig inspirerande blogg, vilken rar vinst du vann och visst är det mysigt att få träffa en person bakom bloggen, ha en bra lördagskväll, kram VIOLA

Inne o uteliv sa...

Grattis till vinsten!

Ha en skön lördagskväll.
Kram Åsa

Mjuka sa...

Låter som du och Ullis har haft det supertrevligt
Mysigt i din tallrikshylla
kram M

Ullis/Leva på landet sa...

Tack för tipset. Är ju jättenära där jag ska bo. Har du några fler tips så tar jag tacksamt emot.

Ha en skönt helg!
Kram Ullis

Marie Söderberg sa...

oj du har varit runt lite på kul ställen..och tsack föt ikea tipset om kulorna..nu måste jag förbi..hihi..och grattis till vinster etc..ha det gott kram marie

ägarinnan talar sa...

Grattis till vinsten Titti.

Va roligt med "nya" grejerna från föräldrarna. Bara att plocka runt hemma igen då.

kram Bitte

Designe sa...

Åh, va fint med tallrikshyllan och så fina saker däri! Gillar ju även din tapet jättemycket!

Underbar bild från Lantliv oxå!
Ha en fin vecka! Kram :)

Lallis - liv och leverne sa...

Men vad kul med vinst!
Ha en fin dag.
Kram Lallis

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

´Åhh vilken härlig sida du har.. Förstår att du e glad över fattig m kulorna...
Kram Linda

Nicole sa...

Vilka fina saker du vunnit och så kul att få träffa en bloggkompis och kika in härliga butiker...
Lycka till i utlottningen inne hos mig också!

Karin Lindström sa...

Hej!

Visst är det revsuga den heter, tack så mycket!
Vad det lät roligt med er träff i Dalarna! Jag har också träffat några av mina bloggvänner och det är verkligen kul. Man har ju samma inrtressen liksom!

Grattis till din fina vinst, det ser så mysigt ut i hyllan.

Kramar
Karin

Simon sa...

Hejsan. Du har också en fin blogg. Nu har jag hittat din också. Man missar nog en väldigt massa bloggar. Ska lägga in din på min inspirerande bloggar lista. Tack för att du ville delta i min tävling. Mvh Sara/butterfly